Η Yamaha, πιστή απέναντι στους μοτοσικλετιστές όλου του κόσμου, παρουσίασε το FZ8 Fazer & FZ8 το 2010. Θέλοντας να ενδυναμώσει και να καλύψει τις όλο και αυξανόμενες ανάγκες των ανθρώπων που αγαπάνε την μοτοσικλέτα και την Yamaha, συνδύασε με τρόπο απλό, λειτουργικό και καθημερινά αποτελεσματικό, τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μεγάλου FZ1, με έναν κινητήρα 779cc, ρίχνοντας το γάντι στον ανταγωνισμό. Με αισθητική που φωνάζει από μακριά, Yamaha, εισέρχεται σε μια κατηγορία καινούρια και δίνει τη δική της λύση με τρόπο άμεσο και κατηγορηματικό. Το FZ8 είναι εδώ, ετοιμοπόλεμο να κυριαρχήσει στις καρδιές των μοτοσικλετιστών.

05 1238

Η μοτοσικλέτα της Yamaha είναι η χρυσή τομή, μεταξύ της ομαλής λειτουργίας και της γεμάτης απόδοσης. Έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά ώστε να εμπνέει εμπιστοσύνη και δυναμισμό, με πιο ομαλή λειτουργία από μηχανές χαμηλότερου κυβισμού, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να προσεγγίσει και τις πιο απόλυτες μηχανές μεγαλύτερης χωρητικότητας με την ίδια ευκολία. Ο τρόπος που το καταφέρνει είναι μοναδικός και κυρίως έχει διαχρονικό χαρακτήρα. Δηλαδή μπορεί και ακροβατεί μεταξύ της πρώτης μηχανής για αυτόν που θέλει να έρθει στον κόσμο των 2 τροχών, αλλά όσο θα την χρησιμοποιεί θα ανακαλύπτει πόσο καλά μπορεί να συμβιώσει μαζί της για πολλά χιλιόμετρα και με τις κατάλληλές  προσθήκες να βελτιώσει και τελικά να δώσει το δικό του προσωπικό στυλ στη δική του Yamaha. Το FZ8 έχει τη δυνατότητα να γίνει όπως το θέλεις κι εμείς στην Yamaha-Ανδρεάδης θα σας παρουσιάσουμε μερικές από τις πολλές επιλογές που έχει η μηχανή αφού αποτελεί εξαιρετική βάση ώστε ο καθένας να αποτυπώσει το προσωπικό του στυλ. Πάνω σε αυτό το πνεύμα ο Αντώνης, φίλος και πελάτης, μας εμπιστεύτηκε το προσωπικό του άσπρο FZ8 Fazer, δείγμα του δημιουργικού κι ανήσυχου χαρακτήρα του.

06 1212

Από την αρχή ο Αντώνης ξεκίνησε με τις βασικές προσθήκες όπου αμέσως κάνουν ουσιαστική διαφορά στη μηχανή με τα πανέμορφα άσπρα σωληνάκια αεροπορικού τύπου της Hell, τους εξαιρετικής αντοχής πλευστούς δίσκους μαργαρίτα διαμέτρου 320χιλιοστών της braking, όπου τους φρενάρουν οι «must» ακτινικές Brembo δαγκάνες από R1 και τελικά, αυτό το ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης να ελέγχεται με ακρίβεια από τα δάκτυλα του δεξιού χεριού του αναβάτη από μια ακτινική τρόμπα φρένου RCS18x20, επίσης της Brembo. Βασικό επίσης στοιχείο στη δική του μηχανή είναι και η άνετη θέση οδήγησης. Σε αυτό το κομμάτι τα ρυθμιζόμενα μασπιέ της Lightech του επιτρέπουν πραγματικά να φτιάξει τη θέση οδήγησης στα μέτρα του σύμφωνα με τον δικό του σωματότυπο. Η σιγουριά του συστήματος πέδησης και η άνεση στην θέση οδήγησης επισφραγίζουν και ενδυναμώνουν τις ιδιότητές τους με τις σωστές αναρτήσεις. Το εμπρός πιρούνι έρχεται από το R1 με ελατήρια ohlins κατευθείαν από τον ιταλό Andreani, μέτρ των αναρτήσεων στο παγκόσμιο αγωνιστικό σκηνικό και το πίσω επίσης Ohlins αμορτισέρ, οι ρυθμίσεις των οποίων είναι πλήρεις και στη διάθεση του ιδιοκτήτη. Το τρίπτυχο των αναρτήσεων συμπληρώνεται με το σταμπιλιζατέρ τιμονιού όπου ραφινάρει τις αντιδράσεις του τιμονιού σε απότομες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις.

07 1223
Στο επίπεδο των επιδόσεων, ο φίλος μας είχε ένα πάθος με την Akrapovic και με το πανέμορφο carbon τελικό της όπου βοήθησε να μειώσουμε τα κιλά της μηχανής του και να ανεβάσουμε την απόδοση του κινητήρα. Μαζί όμως με το K&N φίλτρο αέρα, τα AIS block plates της Gravesport αλλά και το Rapid Bike Evo, πάνω στο δικό μας δυναμόμετρο της Fuchs με καυσαναλυτή, δημιουργήσαμε την χαρτογράφηση και ρυθμίσαμε το Yamaha του Αντώνη βέλτιστα, ώστε σε κάθε βόλτα το χαμόγελο να μην φεύγει από το πρόσωπό του . Η απρόσκοπτη απόδοση του κινητήρα επισφραγίζεται από το κόσμημα της Febur με το επιπρόσθετο ψυγείο νερού συνδεδεμένο με το εργοστασιακό ψυγείο μέσο των μπλε κολάρων της Samco ώστε η βέλτιστη θερμοκρασία του κινητήρα να διατηρείται ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες αυξημένης θερμοκρασίας. Με ένα σετ γρανάζια 520, το εμπρός της YEC και ιδιοκατασκευή Yamaha-Andreadis το πίσω και με μια αντίστοιχου βήματος αλυσίδας της ERK520 η απόκριση στο γκάζι μαζί με όλες τις παραπάνω βελτιώσεις, πραγματικά απογειώνεται.

08 1225

Οι αισθητικές παρεμβάσεις τις οποίες θέσαμε στη διάθεσή του Αντώνη, είναι πραγματικά ατελείωτες. Μια αισθητικά ισορροπημένη μοτοσικλέτα, όπως είναι κατά γενική ομολογία το φερινγκάτο FZ8, αποτελεί έναν πρώτης τάξεως καμβά ώστε να ξεδιπλώσει τις όποιες ανησυχίες είχε στο μυαλό του χωρίς να «βαρύνει» στο μάτι η μηχανή. Ξεκινήσαμε με τα πανέμορφα και ποιοτικά carbon της ιταλικής Lea-Components για το εμπρός και πίσω φτερό. Προστατευτικά κινητήρα από αλουμίνιο της Gravesport, προστατευτικό ψυγείου, μονόσελο και καρίνα από τα γνήσια αξεσουάρ της Yamaha. Ο φίλος μας αποφάσισε πως η συνολική εικόνα της μηχανής έπρεπε να ολοκληρωθεί με μερικές επιλογές από την πλούσια ποικιλία με ποιοτικά και πανέμορφα bolt-on κομμάτια της ιταλικής Rizoma, ξεκινώντας από το ανωδιωμένο μαύρο, φαρδύτερο και ελαφρύτερο τιμόνι μαζί με τα ίδιου χρώματος καβαλέτα, προσθέτοντας τα χρυσά χερούλια με τα αντίστοιχα αντίβαρα, την διακριτική μανέτα συμπλέκτη, την πανέμορφη τάπα βενζίνης, την τάπα λαδιού, τα πολύ λειτουργικά δοχεία υγρών των φρένων εμπρός και πίσω, το πολύ προσεγμένο κάλυμμα για τα αλυσιδογράναζα, με τα διακριτικά μανιτάρια προστασίας του σκελετού, αντάπτορες για το στάντ ψαλιδιού και τα εξαιρετικής απόδοσης και εμφάνισης φλασάκια.  Στο τέλος του ψαλιδιού υπάρχουν οι τεντωτήρες αλυσίδας ιδιοκατασκευής της Yamaha-Andreadis.
Μετά από όλα αυτά φίλε Αντώνη…στάσου μια στιγμή στην άκρη και κοίταξέ την. Μην πεις τίποτα, απλά κοίτα την. Είναι το δικό σου Yamaha FZ8. Γύρνα το κλειδί, πάτα την μίζα κι άσε τον κινητήρα να βγάλει τον ήχο του από το τελικό. Είσαι έτοιμος να την καβαλήσεις? Εμείς, στην την Yamaha-Andreadis, σου ευχόμαστε πολλά και καλά χιλιόμετρα.

Share
comments
 
FacebookTwitterGoogleYoutube